mandag, juni 26, 2006

jobselect.dk

jobselect.dk er der hvor jeg arbejder tilhverdag, jeg startede jobselect.dk den første april 2005, efter jeg havde sagt mit gode job op hos Recruiters, hvor jeg havde arbejdet som rekrutteringskonsulent i fem år.

jobselect.dk har i dag over 4.000 online job og jeg er ikke så lidt slot over at vi er kommet så godt ind på jobmarked. Vi er faktisk de eneste der har taget konkurrencen op med de store.. og det er lykkes godt.. jeg glæder mig til at se hvor vi er henne om 1-2 års tid.

Hvorfor er jobselect.dk en succes tja det er den vel fordi vi kan tilbyde et produkt marked lige stod og manglede.. vores design er nyt og frisk og vi har en god og nemt måde at søge job så.

Kig på siden så kan I følge med i hvordan det går...

1 Comments:

Blogger Jesper08 said...

Jeg glæder mig til at følge med i din blog.

12:16 AM  

Send en kommentar

<< Home